Friday, November 10, 2006

A\\\

ιλαρα εχει η αγορα καλα κρυμμενη κατω απ την αρβυλα του χρονου
μην ξεχνας ποτε οτι θα πεθανεις,
ψωνισε οσο περισσοτερο μπορεις, αγορασε δαχτυλιδια, απορρυπαντικα, κολιε, σερβιεττες, παντελονια, ρολογια ( παρε πολλα μην ξεμεινεις),
φυστικια, τσιγαρα, πουδρες, καραβακια, εφημεριδες
ο κυριος γκρινσπαν ειχε καποτε πιει στραμωνιο και αποφασισε ανεβαζοντας τα επιτοκια να κανει πιο ευτυχισμενους τους ανθρωπους
η αγορα της αγοραφοβιας εξανδραποδιστικα αφουγκραζεται τις ρωγμες καθε ενος ξεχωριστα ανστεναγμου
καλησπερα σας, υπαρχει παντοτε ενα πεζοδρομιο στο κεφαλι μας, οπου παιζουν διελκυνστιδα τα απορρυπαντικα, οι σερβιεττες και τα παντελονια με χαρταετους, αεροστατα και αυτη την υπεροχη πουτανα λεξη : προοπτικη

ειμαι 5 χρονων οταν οι πατουσες μου αγκαλιαζουν την αμμο ( ισως η πιο ειλικρινης σχεση στην ζωη μου)
ειμαι 20 χρονων οταν λεω οτι ειμαι αλεξισφαιρος ενω δεν ειμαι
ειμαι 40 χρονων οταν μετραω τα λεφτα μου
ειμαι 60 χρονων οταν αποκταω επιτελους καρτα δωρων στο carrefur

μην μετρατε ποτε τα λεφτα σας, δεν θα αυξηθουν μαλλον, τουλαχιστον αυτο συνεβαινε πριν μερικα χρονια
ο κυριος γκρινσπαν λιγο πριν αποχωρησει, σε συνεργασια με την union carbide την dow chemical και την monsanto ανακοινωσαν ενα μανιφεστο ευτυχιας ...3+4 κανει παντα οχτω, ο αριθμος ειναι αρρητος και το χαδι παντα βυσσινι

0 Comments:

Post a Comment

<< Home